MÉRKŐZÉSEK

8. forduló

2011.05.18.

19:45

Fc Real - Partizán

HÁZI GÓLLÖVŐLISTA

6 gól: Gyovai Erik

4 gól: Hetyei László

3 gól: Orosz Krisztián

1 gól: Horváth Tamás

1 gól: Gergity Roland

0 gól: Fülöp László

0 gól: Holczer László

0 gól: Vincze Gábor

0 gól: Bács Árpád

0 gól: Peterdi Tamás

0 gól: Szűcs János

0 gól: Szabó János

0 gól: Huber Krisztián

0 gól: Szűcs Viktor

1. forduló
FC Real - Kisheineken 0-3

 

2. forduló
2011.04.06. (Szerda)
17:45
FC Real - Szent László TSZCS

 

Ezdés
2011.04.07 (Csütörtök)
19:00-20:00
Hangár
 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fcrealbaja.blog.hu/api/trackback/id/tr72786251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

__Árpi 2011.03.31. 20:14:54

Csak egy megjegyzést fűznék a meccshez.
Az elmult szezonban én rúgtam a csapat legtöbb gólját, és mindenki fel van háborodva, mert 10 percet merek játszani?
Tudtommal ezt a játékot gólra játsszák..
Nem is volt szinte támadójátékunk. Az Erik az egyedül aki mer támadni.
Itt senki nincs olyan szinten a csapatban, hogy bárkinek is megmondja, hogy mit csinálhat, és mit nem.
Ha azt látnám, hogy a kezdőcsapatnak olyan sokat ér a játéka akkor befognám a számat, de nem ezt látom.
Majd most csütörtökön a cserecsapat játsszon az állandó kezdők ellen. A Janikával, meg a Fülöppel különb focit fogok produkálni, mint ti, majd meglátjátok! :)

Holczer 2011.04.01. 09:12:36

Árpi!

Nyugodj le!Először is a csapat is kellett ahhoz hogy te gólokat rúgj!
A Hetyei is támadó volt,ha nem tűnt volna fel!
Meg egyenlőre a nevezés fele csak az én pénzem!Nem úgy lesz itt mint a Royalban volt,hogy mindenki azt csinál a pályán amit gondol!
Nem ezt a meccset kell mintául venni,majd meglátjuk a többi meccsen mi lesz!
Nem megsértődni kell!
Néz magadba te is egy picit,ne azt nézd hogy te tavaly hány gólt rúgtál,mert neked is van mit fejlődni,mint mindenki másnak!
Nekem is nagyon szarul ment a játék és ezt tudom is!

Majd akkor úgy játszunk ahogy gondoltad!

Chokes 2011.04.04. 15:20:33

Nekem spec egyébként a cserénél csupán az volt a cink, hogy helyettem küldtek be Árpi. Nem egyszer elsütöttem, hogy egy védő helyére nem egy védekezési képességekkel nem túlzottan megáldott játékost kell behozni. Olyan, mintha a Gyova helyére beküldenénk a Szücsit...

Amúgy, sztem az a 3-0 nem olyan vészes, főleg annak tükrében, hogy középpályánk még csak véletlenül sem volt.

Kéne egy meccs előtti ötletbörzét és megbeszélést tartani a Presszóban, vagy akár utána.

Gyova 2011.04.04. 16:44:10

Támogatom a megbeszélést,nagyon is jó ötlet sztem.
ki kellene alakitani az alapcsapatot , és posztonként cserélgetni , ha van rá lehetőség. Am meg sztem 1 csatárral nem megyünk semmire.
Én alapcsapaton: Viktor - Jani, H.Tomi/Holczer-Csoki- Hetyei - Gyova

Holczer 2011.04.05. 09:08:36

Én nem leszek holnap!
Jelezzétek hogy ki jön és ki nem,köszi!
Csütörtökön edzés!A pénzt mindenkitől várom!
Értem hogy posztra szeretnétek a cserét,de szeretném hogy mindenki játszón egy picit,a két támadós rendszert akkor lehet szerintem csinálni,ha legalább mindig az egyik vissza jön védekezni is.És itt nagyon nincsenek posztok,mert mindenkinek kell védekezni,annyi hogy a védő kevesebbet támad,szerintem ezt ti is tudjátok!
Ha szerdán nem is lesz megbeszélés,de csütörtökön beszélünk majd!
Sok sikert holnapra!

Chokes 2011.04.05. 12:00:11

Na, akkor kezdjük.

Én jövök.

Gyova 2011.04.05. 15:26:31

Én is.
Csütörtök meg attól függ , hogy milyen állapotban lesz a térdem.

fcrealbaja 2011.04.05. 18:56:31

Középpálya?
Csoki, Te mi a faszomról beszélsz?
Kispályán mióta van középpálya?

Szoszi üzenete:
"Aki holnapra (meccsre) tud hozni pénzt, az nekem (Peterdi) adja oda!"

Gyova, Csoki, Árpi...egész csapat!
Aki ráér, az jöjjön 17:00-ra a pályához, és akkor megbeszéljük, hogy mi legyen meccsen!

Peterdi voltam!

Chokes 2011.04.06. 12:52:45

A megjátszott területre gondoltam Tomi, nem a posztokra:)

fcrealbaja 2011.04.06. 13:20:10

Csoki, 5 óra!
Megbeszéljük!
süti beállítások módosítása