MÉRKŐZÉSEK

8. forduló

2011.05.18.

19:45

Fc Real - Partizán

HÁZI GÓLLÖVŐLISTA

6 gól: Gyovai Erik

4 gól: Hetyei László

3 gól: Orosz Krisztián

1 gól: Horváth Tamás

1 gól: Gergity Roland

0 gól: Fülöp László

0 gól: Holczer László

0 gól: Vincze Gábor

0 gól: Bács Árpád

0 gól: Peterdi Tamás

0 gól: Szűcs János

0 gól: Szabó János

0 gól: Huber Krisztián

0 gól: Szűcs Viktor

Megkérném a csapat tagjait, ha ránéznek a blogra,vegyék a fáradságot, hogy írnak is a témákhoz és jelezzék hogy jönnek-e meccsre meg edzésre vagy sem!

 

A meccsek kezdése előtt fél órával érjünk a pályához,ha lehet (persze előfordul hogy valaki késik,ha olyan dolga van) és meccs után várjuk meg egymást,iszunk valamit vagy beszélgetünk,de ne rohanjunk már el!!!

 

Az edzést meg mindenki jelezze a szerdai meccsen legkésőbb,mert tegnap is elmentek a srácok és nem voltak elegen.Van aki vidékről jár be és nem szeretnénk hogy fölöslegesen kocsikázzon.Az edzés meg kell hogy szokjuk egymást és mozgásban legyünk.Szerintem meg nem sok az hogy szerdán meccs van és csütörtökön edzés,az heti 2x 1 óra,ennyi meg kell!Ha időben szóltok hogy nem bírtok jönni akkor lemondjuk és nem lesz gond a Matyi bácsinál!

 

 

Hozzászólásokat várok!

Előre is köszi Holczer!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fcrealbaja.blog.hu/api/trackback/id/tr702847103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

__Árpi 2011.04.22. 14:37:17

Én megírtam, hogy a munka miatt ez a hét kilőve.. csütörtökön ráadásul a láz is bebaszott, úgyhogy dögrováson is voltam.
Egyébként kísértetiesen hasonlít ez a szezon az őszihez. ott is vereséggel kezdtünk, utána volt egymás után 2 győzelmünk, aztán újra egy vereség, és az emberek kezdték lassan feladni...
Jövő héten jövök meccsre, és edzésre is biztosan. Mondjuk ez engem személy szerint annyira nem zavar, ha a hangemberek lassan távoznak, így több játéklehetőségem lesz, és esély a gólszerzésre. Na jó ez csak vicc volt. :))
Tényleg jöjjön mindenki aki tud, mert az sem kizárt, hogy újra utolsók leszünk... de azért vagyunk itt, hogy egy jót játszunk, és élvezzük a játékot.. Az eredmények pedig jönnek majd, ha nem adjátok fel.

Chokes 2011.04.22. 16:15:34

A gólszerzési lehetőséged, vagy a hangemberek távozása?:)

Holczer 2011.04.22. 16:21:33

Árpi,ne mondj ilyeneket hogy utolsók leszünk,messze van még a vége!A múlttal nem kell foglalkozni.
Tudom hogy beteg voltál!

__Árpi 2011.04.22. 16:42:13

Mondtam, hogy csak vicc. :) Csoki! Ne vedd magadra! :D Én csak felsoroltam minden végletet. Ezzel annyit szerettem volna elsütni, hogy a játék miatt maradjunk csapat, és ne a görcsös sikerorientáltság miatt! persze tegyünk meg mindent a győzelemért, de ne adjuk fel, ha nem megy. Csoki, és te se!
Nagyon szép gesztus volt a Csoki részéről, hogy nevezett minket erre a kupára, és én mentem is volna. De én úgy érzem, hogy neki be is kellet volna fizetnie akkor a 4000 ft-ot tegnap saját zsebből, és aki ott megjelent volna, azok odaadták volna neki a kupán a részüket. Ha 700 ft.-ot, akkor 700 ft.-ot.
A Holczer a csapatvezető, és amikor ő újra kezdte szervezni a csapatot, akkor ő nem 4000-et fizetett be, hanem 51000-et, amit már sokan visszaadtunk neki. + a mezek..
Aki valamit akar, az tegyen érte, és ne hisztizzen.
Szerintem ez egyértelmű..
Na, ennyit szerettem volna.

Chokes 2011.04.24. 14:12:31

Ha mindannyian toleráljátok, elsősorban te Szoszi, mint csapatführer, eljövök Szerdán.
De javallanám, hogy beszéljünk meg egy-két taktikai dolgot, mert bár tényleg nem szeretnék vészmadárkodni, annak, hogy még csak véletlenül sem azt játszuk, amit előre megbeszélünk, pláne a pályán meccs közben, meg lesz az eredménye. A tanulópénz már megvolt, ideje lenne egyeztetni az elképzeléseinket, mert nemhogy egységes felfogásról, de egyáltalán felfogásról sem beszélhetünk, ami a taktikát illeti.

Choky

Gyova 2011.04.24. 14:16:29

én már elmondtam neked amit akartam.Javaslom , hogy meccs után maradjunk ott és beszéljük meg a történteket.ennyi

Holczer 2011.04.25. 09:40:59

Menjél szerdán Csoki!Én nem leszek szerdán és úgy néz ki csütörtökön sem leszek itthon!
Beszéljétek meg szerdán hogy akartok-e focizni csütörtökön!
Csoki, kispályára aztán nem lehet nagy taktikát kitalálni!
De várom a javaslatokat!
Mindenkitől!

__Árpi 2011.04.25. 12:29:57

Én szerdán, és csütörtökön is jövök.

Chokes 2011.04.25. 21:43:21

Én is vállalom a csütit is
süti beállítások módosítása