MÉRKŐZÉSEK

8. forduló

2011.05.18.

19:45

Fc Real - Partizán

HÁZI GÓLLÖVŐLISTA

6 gól: Gyovai Erik

4 gól: Hetyei László

3 gól: Orosz Krisztián

1 gól: Horváth Tamás

1 gól: Gergity Roland

0 gól: Fülöp László

0 gól: Holczer László

0 gól: Vincze Gábor

0 gól: Bács Árpád

0 gól: Peterdi Tamás

0 gól: Szűcs János

0 gól: Szabó János

0 gól: Huber Krisztián

0 gól: Szűcs Viktor

FC Real - Kis Heineken

3-4

 

Gól.: Bács Árpi 2, Gyova Erik

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fcrealbaja.blog.hu/api/trackback/id/tr892989204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

__Árpi 2011.06.16. 15:33:24

Ja, meg a Rolinak, vagy az Eriknek az a szabályos gólja, ami a kapus lába közt becsorgott, és már jóval a gólvonalon túlról vágtak ki..A hüle bíró meg nem adta meg, mert nem látta bent..:S

__Árpi 2011.06.17. 22:07:42

Itt üzenném a kapusunknak, hogy jó lenne, ha befejezné a morálromboló magatartását! Engem minden alkalommal lehord mindenki előtt... Ma pl. Az Erik valamit elrontott...a meccs elején... mindenki hibázik, valamit szóltam már..nem tudom mit.. A kapusunk leoszt, hogy ne szóljak semmit, mert nem szabad lerombolni az önbizalmát. Én meg mondtam neki, hogy te az én önbizalmamat minden meccs előtt ötszörösen rombolod! Erre megszólal, "mert te annyira béna vagy!" Mielőtt hülyeségeket beszélne, nézzen már magába, hogy egész meccsen csak a SZÁJA jár, és sorra kapja be a gólokat FÉLPÁLYÁRÓL!! Neki nem szabad HAZAADANI, és állandóan HISZTIZIK. Neki nincs joga engem megítélni!!! Azt elismerem, hogy lassan jövök bele a játékba, de tudok gólokat szerezni, és ezt a játékot arra játsszák, és nem arra, hogy ki milyen kombinatív játékot nyújt, aztán meg belebonyolódik, és az ellenfél támad. Unom már ezt a kibaszott egoizmust!! Itt mindenki okosabb mindenkinél.. Ha nincs rám szükségetek, meg lehet mondani, és távozok innen. Nekem ilyen Szűcs Viktorok ne akarják megmondani, hogy mi a helyes és mi nem! Törődjön az is a saját dolgával!

Gyova 2011.06.18. 17:26:43

Árpi néha te is magadba nézhetnél.főleg az olyan kijelentések után, hogy én ma akkor is kezdő leszek..

__Árpi 2011.06.18. 19:20:13

Na látod Erik.. Pont azért szereztem két gólt, mert igen is odaálltam, és vállaltam, és nem húzódtam a háttérbe... nem hagytam magam elnyomni...
A jövő héten 7ig fogok dolgozni. Oda fogok érni a meccs végére, és visszaadom a mezt. Nem játszok tovább veletek. Nekem ere nincs szükségem...
Kint játszottam a Szapárékkal a Zero-Focin péntekenként... Ott basszus bíztattak, érdekes módon ment a játék is. 3 meccsen 2 gólt szereztem..

Gyova 2011.06.18. 19:38:29

az első gólnál 3-2be vittük kapura a labdát a védők nem mozdultak ki rád,nem is állt szándékodban passzolni, te meg jól eltaláltad.szép is volt.a második gólodat, mint eddig elég sok találatodat, nekem köszönheted.Figyu, nem szájhősködni kell, hanem bizonyítani és a hibáiadat kijavítani.Passzolni megtanulni...mint minden embernek neked is vannak hibáid.Ilyenkor amikor valaki valamit mond neked, nem azon kell gondolkozni, hogy kilépsz vagy netán a új csapatot akarsz csinálni, hanem gyakorolni,fejlődni.

__Árpi 2011.06.18. 20:29:20

Nekem csak a Szűcs Viktor gusztustalan viselkedéséből van elegem... Amúgy meg igazad van..
süti beállítások módosítása